2009. december 17., csütörtök

14. fejezet:

Halihóó!

Itt az új fejezet, kicsit hosszabb lett, de biztos nem bánjátok :)

És hát elértük a 4000 főt, szóval én nagyon boldog vagyok meg minden :P *.*

Nagyon köszönöm mindenkinek az eddig kommenteket, a rendszeres olvasóimnak, és mindenkinek aki olvassa az oldalt :)

Jövő héten a karácsonyi ajándékom 2 rész lesz egyszerre :P Nem ígérem hogy 24.-én felteszem, de igyekezni fogok !:P

Addig is remélem örömötök lelitek az újrészben! Jó olvasást Drágáim :)

Pusszancs :*(L)

____________________________________________

(zene a fejezethez)

- Jó reggelt! – köszöntött harsányan Rob.

- Jesszus, de jó kedved van ilyen korán reggel. – mondtam mosolyogva.

- 3 pohár kávé után már nem csodálom. – mondta.

- Úristen. Nekem az majdnem egy évi adag – válaszoltam mire nevetni kezdett.

- Wow, jó kocsi – mondtam.

- Ja, megcsináltattam a régi kocsim. Már ezer éves, szóval reménykedj, hogy épségben odaérünk. Van biztosításod?- kérdezte, és hirtelen ránéztem.

- Minek az?

- Hát, ha esetleg felrobbanna a kocsi velünk vagy valami… na, jó csak vicc volt. De általában semmi baj sem szokott lenni…

- Általában…

Elindultunk, de mivel nagyon álmos voltam, kb. az út felét végig aludtam.

Az ajtó csapódására ébredtem fel. Lassan kinyitottam a szemem, a nap sugarai egyenesen a pupillámba sütöttek. Azt hittem már megvakulok.

Egy benzinkúton voltunk. Ránéztem az órára, és már 10 et mutatott. Jól elaludtam.

Pár perc múlva Rob jelent meg a boltból, a kezében egy szatyorral. Mikor észrevette, hogy ébren vagyok, elvigyorodott.

- Jó reggelt ismét – hangsúlyozta ki az utolsó szót.

- Neked is – mondtam miközben ásítottam egy nagyot.

- Hoztam reggelit. Kérsz? – bólintottam egyet a fejemmel és a kezembe nyomott egy előre csomagolt szendvicset.

- Hű. Jól néz ki! – mondtam és egy hatalmasat haraptam.

Mikor sikeresen megreggeliztünk, folytattuk utunkat.

- Mikor érünk már oda? – kérdeztem unottan, amikor már megint egy jó nagy adag úton voltunk túl.

- Nemsokára – nevetett.

Benyomtam valami zenét, hogy ne unatkozzak annyira, de azt is meguntam.

- Ott vagyunk már? – kérdeztem.

- Nem. – válaszolta és meggyújtott egy cigit. Na, ez egy vicces dolog volt. Amikor éppen nem kellett neki akkor odaadta, hogy fogjam, amíg kanyarodik vagy vált, vagy valami. Egyik alkalommal kiraktam a kezem az ablakon, és kivitte a szél a kezemből a cigit, amire Rob kérdezte, hogy hol van, azt válaszoltam: Már elszívtad. Erre megrántotta a vállát és így szólt: néha feledékeny vagyok xD.

- Ott vagyunk már? – kérdeztem pár perc múlva megint.

- Most esett le hogy miért kérdezgeted ezt folyton – mondta és nevetni kezdett.

- Lehet, hogy az a 3 bögre kávé is kevés volt? – nevettem már én is.

- Nem tudsz nyugton maradni mi? – kérdezte vigyorogva.

- Nem nagyon – válaszoltam. Egyfolytában mocorogtam. Sohase tudok nyugton ülni egy ilyen „hosszú” utat.

- Ha nem maradsz nyugton, kikötözlek a kocsi tetejére – mondta, mire én hüledezni kezdtem.

- Micsoda? Képes lennél ezt tenni velem? – kérdeztem durcásan.

- Dehogyis! – nevetett.

Az út további részét végig nevettük.

Kb. fél 11 kor lehajtottunk az útról, amin eddig mentünk, és egy házat láttam, ami mellett 3 kocsi sorakozott.

Rob is leparkolt, és kipattantam a kocsiból. Kivettük a cuccokat, és a házba indultunk.

- Na, végre hogy itt vagytok! – kurjantott fel Ashley, és megölelt jó erősen. Nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen kis törékeny csajban van ennyi erő.

- Szija! – mondtam és adtam neki 3 puszit.

- Itt vannak a többiek is. – mondta és kimutatott az ablakon. Kimentünk a ház mellé és ott volt Jackson, Nikki és Rachelle.

- Ti még nem ismeritek egymást – mondta Ashley amikor megjelent előttem Carlisle doktor, és Esme. Már alig vártam, hogy találkozzak velük. Mind a ketten szimpatikusak voltak a filmben.

- Szija, én Peter vagyok, ő pedig Elizabeth.

- Nagyon örvendek – mondtam miközben kezet ráztunk. Elizabeth egy puszit is adott.

Mindketten nagyon közvetlenek voltak. Tudtam, hogy ez egy fantasztikus 2 nap lesz, és már előre láttam mennyit fogunk bolondozni.

- Gyere, megmutatom a szobánk. Igen, egy szobában fogunk aludni csajok, ha nem baj – tette hozzá, mivel látta az arckifejezésem. Megkönnyebbültem, hogy a csajokkal fogok aludni. Gyönyörű volt a ház. Kíváncsi voltam már a kertre és a partra.

- Ez az – mondta és kinyitotta az ajtót előttem.

- Wow!- csak ennyi jött ki a számon.

- Rendezkedj be nyugodtan, aztán gyere le! – mondta és lement a lépcsőn.

- Itt vannak a cuccaid! – jött be Rob kezében a táskámmal, és ahogy belépett leesett a szája.

- Nektek TV-tek is van? Ez nem ér! – mondta és keresztbe tette a kezét.

- Szerinted TV-zni fogunk?

- Nem. De akkor is! – látom Rob már megint hozza a formáját.

Mivel meleg volt, a többiek kitalálták, hogy menjünk a tengerbe fürödni. Még jó hogy hoztam fürdőruhát. Azóta mindig magammal viszem, mióta egyszer ismerősökkel mentünk valahova, és iszonyat hideg volt, viszont másnapra olyan kánikula lett, hogy mindenki a tóba fürdött, én meg a napon aszalódtam egyedül. Azóta nem kockáztatok.

- Wow. Fürdőruhában is járhatnál utcára – mondta vigyorogva az ajtóban Kellan.

- Te is itt vagy? – kérdeztem mosolyogva, és adtam neki 2 puszit.

- Na, megyek, átvedlek én is, nehogy kimaradjak bármi muriból. – azzal kiment. Már fürdőruhában siettem ki a házból, ahol a többiek javában napoztak, vagy fürödtek.

Ahogy képzeltem. A kert is gyönyörű volt. Közvetlen a part mellett volt egy kis kunyhószerű, gondolom ott szokták a koktélokat szervírozni.

Igaz, hogy már szeptember eleje van, de az idő még mindig jó. Viszont abban nem voltam biztos, hogy a vízről is ezt mondanám, ha belerohannék.

Megfontoltan közeledtem a víz felé.

- Gyere be! Tök jó a víz! – kiáltott nekem Jackson.

- Mindjárt! – mondtam, és lassan lépkedtem tovább.

- Ideérsz még ma? – kérdezte Rob, aki vigyorogva közeledett felém, vizesen.

- Nehogy összevizezz nekem! – figyelmeztettem, de ő csak vigyorogva jött felém.

És nem úgy tűnt, mint aki felfogta, hogy mit mondtam korábban. Ahogy közelebb ért, észrevettem a szándékot a szemében és sikítozva elkezdtem futni előle. Természetesen neki sem kellett több, futott utánam. Megpróbáltam kikerülni, kisebb nagyobb sikerrel, de végül sikerült elkapnia. Felemelt és a víz felé indult velem.

- Neeeee! Engedj el! – kapálóztam a lábaimmal, de ő csak nevetett.

- Nyugi, csak vizes leszel! Nem olyan hideg… aaakarom mondani, meg lehet szokni.

Komolyan ránéztem, ő meg elvigyorodott, és befutott velem a vízbe.

- Még hogy nem hideg? Ez neked nem hideg? – bosszankodtam nevetve, amikor a felszínre kerültem levegőt venni.

- Azt mondtam meg lehet szokni! – már megint pimaszkodik. Jólvan ő akarta.

Odaúsztam hozzá, és lenyomtam a fejét a víz alá. Egy ideig jól elvoltunk, aztán úgy döntöttem, már ideje kimenni.

- Azt hiszem ma már innom sem kell. Már az is megvolt. – erre Ashley nevetni kezdett. Lefeküdtem az egyik napozóágyra mellé, és kifújtam magam.

- Örülök, hogy eljöttél – mondta és átnyújtott egy szívószálas koktélt.

- Hm… de finom… ez meg honnan van? – kérdeztem meglepetten.

- Kellan csinálta magának, csak elcsórtam tőle. – mondta büszkén.

- Sziasztok! – hallottam egy számomra ismeretlen női hangot.

Hátrafordultam, és Nikki közeledett, már fürdőruhában. Mindenkit üdvözölt, aztán amikor hozzám ért, kezet nyújtottam neki, de ő puszit adott.

- Szija, Nikki vagyok! – mutatkozott be

- Szija! Zoé. Örülök a találkozásnak – mondtam kedvesen mosolyogva.

- Én is! – mondta és rámmosolygott.

Őszintén megmondom, hogy kellemesen csalódtam Nikkiben. Azt hittem egy beképzelt csaj lesz, de abszolút nem.

- Nem jösz röpizni? – kérdezte, amikor már elég jól lesültem a napon.

- Dehogynem! – mondtam és felhúzott a homokról.

- Fiúk a lányok ellen! – kiáltotta Ashley, és beállt a csapatunkhoz.

Mivel 3 évig röplabdáztam, és a többiek is tudnak, ezért gondoltam, hogy majd simán megverjük a srácokat. Hát hatalmasat tévedtem. Olyan bikaerőseket szerváltak, hogy már annak is örültem, hogy egy-egy fogadás után nem törött le a karom. Ashley összehívott minket, hogy megbeszéljük, mi a francot csináljunk, mert erősen vesztésre álltunk.

- Jólvan, valakinek valami ötlet? – kérdezte.

- Nekem szétütötték a karom – mondta Nikki, és ránéztem saját vörösödő alkaromra is.

- Szerintem folytassunk agresszívabb technikát – javasoltam.

- Győzzünk az agyunkkal? Ez jó lesz. Akkor csapjuk le a labdákat. Adjunk fel, és minél erősebben szerváljunk. Legalábbis próbáljunk.

Visszamentünk a helyünkre és pont én szerváltam. Az eddigi alsó szervám lecseréltem a felső kezes szervára. Ha harc, hát legyen harc. Feldobta a labdám, és olyan erősen megütöttem, amennyire csak tudtam. Rob beleért, és feljajdult.

- Te ilyet is tudsz? – kérdezte sokkolva.

- Mindannyian tudunk. Majd meglátod! – mondtam és vigyorogni kezdtem.

Annak ellenére, hogy mindannyian bika erőseket szerváltunk, és nagyon igyekeztünk, a fiúk nyertek. De azért szépen felhoztunk. 40-10-ről feljavítottuk 50-47-ra. És ahogy megbeszéltük, a vesztes csapat megmasszírozta a nyertes csapatot.

Nekem Kellan jutott. Mit ne mondjak, marhára örültem neki. Néha kicsit azért jó erősen megszorítottam a vállát, amibe belesikított, de ennek ellenére rendes masszázst adtam neki.

- Elmegyek boltba – mondta Ashley, aztán végül Rob felajánlotta, hogy elmegy helyette.

Mialatt Rob és Ashley egymást győzködték hogy ki menjen, a többiek egy jó hosszú listát írtak a szükséges dolgokról.

- Megyek veled! – mondtam Robnak és kinyitotta nekem az ajtót.

- Itt ne hagyjátok a listát – mondta Nikki, és odafordultam, hogy elvegyem a lapot.

- Tudsz jönni egy kicsit? - kérdezte tőlem suttogva, amíg Rob a térképpel mahinált.

- Persze – válaszoltam és arrébb mentünk.

- Van egy problémám, csak nem akartam mindenki előtt mondani.

Már kezdtem félni, hogy mit fog mondani. Aztán kibökte. Hát természetesen női dolgokról volt szó. Nálam volt valamennyi tampon (annak ellenére, hogy nekem nem volt rá szükségem, mindig van nálam pont az ilyen esetekre), megmondtam neki, hogy nyugodtan vegye ki a táskámból, de azért megígértem neki hogy hozok.

Beszálltunk a kocsiba, és elhajtottunk.

- De jó hogy eljöttem! Nagyon jó itt minden – mondtam lelkesen.

- Ugye? Én csak azt sajnálom, hogy röplabdában kicsit béna vagy – mondta elfancsalodott arccal, mire megcsíptem a karját.

- Jólvan, csak vicceltem. De itt legalább mi nyertünk. Haha – mondta és nevetni kezdtünk.

Szemügyre vettem a listát, amin a többiek által kért dolgok voltak és nem volt túl meglepő, hogy a felén alkoholtartalmú dolgok voltak feljegyezve.

Cirka 15 perces út után megérkeztünk az áhított bolt mellé. Gyorsan besiettem, megvettem a nekem kellő dolgokat (plusz Nikkinek amit kért). Elég ciki lett volna tamponos dobozzal mászkálni Rob előtt. Gyorsan zsebre vágtam, és visszamentem a kocsihoz, mert utóbb észrevettem, hogy a listát otthagytam.

Éppen valamelyik italt kerestem, de az istennek sem találtam. Gondoltam Rob biztos otthonosabban mozog az alkohol légterében, ezért hátrafordultam, hogy szóljak neki, de felszívódott. Ami azért is vicces, mert vagy fél órája magyaráztam neki valamit. 5 perces keresés után meg is találtam, ott sunnyogott az egyik sorban. Mögé lopakodtam, de észrevette.

- Szia! Megvannak a piák? – kérdezte. Ránéztem a polcra ahol álltunk és az óvszeres részleg volt, mögötte pedig egy kosár, amibe 2 doboz óvszer volt...

5 megjegyzés:

  1. Hat a vege:)):))):))))...szivas Robnak:)):))))Kemeny,de amugy maga az egesz fejezet nagyon joo lett,tetszett!!!Varom a folytiit!!puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ez a feji csúcs-szuper lett! :D
    Nah most várok vmi írtó jó beszólást Zoé-tól! XD
    Nagyon várom a kövit!
    Pux
    U.i.: Azért Rob fejét megnéztem volna az óvszeres jelenetnél!! :D

    VálaszTörlés
  3. OH MY GOD!!! A vége nem semmi volt:D De gáz:D Kíváncsi vagyok Zoé reagálására:D Hát ez a rész tényleg remek volt:D
    Nagyon várom a kövit:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Egyszerűen fantasztikus lett :D :D :D Komolyan, nagyon király :D Fú, én is megnéztem volna Rob fejét :P

    Várom a folytatást :)

    Annamari

    u.i.: elkezdtem egy új történetet, kiraktam arra az oldalra is a linked, megtennéd, hogy kiteszed Te is az enyémet? itt a link: http://angyalivaros.blogspot.com/ köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nagyon cukik vagytok :D
    Annnamari: kiraktam :P

    VálaszTörlés