2010. május 3., hétfő

Kérdés, kérés, szavazat, miegyéb

Sziasztok!

Bocsánat a késésért, de a gépem elromlott, és nem tudtam írni! Szóval csak péntekre lesz fent az új fejezet kb. De ha előbb sikerül akkor előbb felteszem!
Viszont van egy kérdésem... Ennyire nem tetszik a történet? :( Komit alig kapok... pedig én próbálok mindent beleadni amim van, de úgy tűnik ez is kevés :S. Persze még így is van pár ember, akik szinte mindig írnak. Ezer köszönet nekik! Csak miattatok folytatom a blogot, mert nekem még az a 4 ember is fontos!
De mostantól kezdve 2 hetente lesz friss fejezet, hátha úgy több megjegyzés érkezik majd... amint beérkezik mondjuk 10 komment (volt már enél több is! ;) akkor természetesen 1 hét után felteszem. Úgyis most vizsgáim lesznek és tanulnom kell... De mostmár rajtatok múlik milyen gyakran lesz friss ;). Tudtok ti ha akartok! :)
Egy másik téma:
Véget ért a szavazás, aminek az eredménye: a többség igennel szavazott, ám még így is voltak elég sokan akik nem akarják. Nos, majd természetesen erre is sort kerítek, aki meg nem szeretné elolvasni, az nem olvassa el nem igaz? :)

3 megjegyzés:

  1. szija!!
    ugye a két hetet nem gondoltad komolyan??? O__O
    Én abba belehalok! Ez az egyik kedvenc blogom( és nem hízelgésből!!!). Azt hiszem miután rátaláltam a töridre, mindig kommenteltem (ha nem sry!). Megértelek mert én is így vagyok ám, Nálam is alig van komment! Sok sikert a vizsgáidhoz, és remélem, hogy hamar hozod az elkövetkező fejiket! És ha már itt tartunk, benne lennél egy linkcserében ( én már ki is tettelek, remélem nem baj)?
    Szóval a lényeg ne aggódj a komik miatt! Nagyon ügyi vagy!

    Pux: Lyly
    U.i: az oldim címe: http://twilight-forever-lyly.blogspot.com (rem. nem baj hogy ideírtam)

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Nagyon köszönöm a komid!:) Jól esett tényleg! Persze kirakom a linked az oldalra:)
    De máris meghoztam az új fejit! :)
    pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem is túl hosszú várakozási idő a két hét. Nekem tetszik a törid, és mindig várom a frissítést. Remélem, meggondolod magad a két héttel kapcsolatban. A vizsgákhoz meg sok sikert kívánok.
    Szia

    VálaszTörlés