2010. április 12., hétfő

Zene!

Sziasztok Drága Imádnivaló Olvasóim!

Közlendőket hoztam!:)

1. Meghoztam a zenéket! Mivel elég szoros volt az állás a pörgős, és a lassabb számok között, ezért mindkettőt hoztam :) A zene nem indul autómatikusan, szóval ha belépsz az oldalra akkor keresgélj, és indítsd el! :) Remélem tetszeni fognak nektek, nekem az összes zene nagy kedvencem!

2. Indítottam 1 szavazást, ha van kedved, és segíteni szeretnél nekem, akkor kérlek szánj rá időt! :)

3. Az angyalszív történet bizonytalan ideig szünetel! :S Sajnos nincs időm mindkét történetre, de megpróbálom magamból kisajtolni amit lehet! Igyekszem nagyon, de van amikor sajnos ez is kevés...
Ennek ellenére A Boldogság Virága zavartalanul frissül!

Köszönöm ha elolvastad!
Pusszantós! (L) :*

1 megjegyzés:

  1. Szióka!

    Belehallgattam a zenékbe és nagyon jók! A legjobbakat válogattad össze! :-)

    Ja és van egy meglepim a számodra az oldalamon!

    Puszi

    VálaszTörlés