2009. október 9., péntek

Kira drága!

~ Lányok figyelem! Vak randi az Alkonyat sztárjával! A világ egyik legdögösebb pasijával vacsorázhatsz egy elegáns étteremben, ha elküldöd a neved, és az életkorod, az alábbi telefonszámra. Jelentkezz a hét végéig, hátha le leszel a szerencsés kiválasztott. ~

- Jelentkezned kéne… - vigyorodtam el

- Dehogyis… - kuncogott.

Közben kitöltöttük a jelentkezési lapom. Otthon tuti elfelejteném.

Másnap visszavittem a lapot az üzletbe.

- Szia! Visszahoztam a lapot – hosszas tanulmányozás után így szólt

- Oké. Látom, minden rendben van. Holnap kezdhetnél is. Fél 10-re legyél itt.

- Rendben.

- Akkor holnap találkozunk.

Hát ez gyorsan ment. Ilyen könnyen munkát találni. Most vagy zseni vagyok, vagy átvertek. xD Reméltem, hogy nem az utolsó.

- Megkaptam a munkát! – újságoltam hazaérve.

- Gratulálok! Mikor kezdesz?

- Holnap 10-kor.

A holnap 10 nagyon gyorsan eljött. A boltban fel kellett vennem a bolt által forgalmazott póló egyikét, hogy ezzel is reklámozzuk. Aznap címkéztem. Nem is volt olyan rossz. De ez nem is lényeg. Hazaérve rögtön észrevettem, hogy Kirának valami baja van…

- Szija! – köszöntem rá

- Ööö… szia! – mondta zavartan.

- Mivan? Olyan furcsa vagy!

- Se-semmi… - olyan volt, mint aki benyugtatózta magát és azt sem tudja, hol van xD

- Képzeld. Ma bejött egy pasi az üzletbe. Odajött hozzám és suttogva megkérdezte, hogy itt lehet e melltartót venni. Mondom a szomszédban. Erre megfordult hirtelen és nekiment az ékszeres vitrinnek, és pont ott ütötte be. Ott jajgatott meg minden, erre… - miközben lelkesen magyaráztam, észrevettem, hogy Kira tök máshol van agyilag - Mi a franc van veled? Nem is figyelsz!

- Ajajj…

- Mivan?

- Nem merem elmondani! Meg fogsz ölni! – mondta. Ilyenkor bezzeg hangyányira összezsugorodik

- Felgyújtottad a konyhát? Vagy mi?

- …

- Mondd már! – kiáltottam rá

- Jólvan! Szóval… jelentkeztem arra a Robert Pattinsonos vak randi izére… - hadarta el.

- Hah, csak ennyi? Tökre megijesztettél. Azt hittem már valami nagyobb dolog. – sóhajtottam egy nagyot

- De téged jelentkeztettelek – mondta és összeszorította a fogát.

- Hahaha… nagyon vicces. Nem veszem be! – mondtam és elkezdtem nevetni.xD Kira csak állt, ugyanazzal az arckifejezésével, mint az előbb. Lefagyott a vigyor az arcomról.

- Ugye csak viccelsz? – kezdtem ideges lenni

- A-aaa… és mellékesen te lettél a kiválasztott.

- MICSODA? Kira ezt nem hiszem el! Te és a magánakcióid az agyamra mentek! Oké. Világos. Te jelentkeztél. Elmész te, és használhatod a nevem – mondtam fel alá járkálva. Én sem értem miért, de elkezdtem nevetni. Lehet, hogy tudtam, hogy az előbbi megnyilvánulásom elég ostoba ötlet.

- …

- Neem! Ne kezd ezt a boci szemnézést! Most nem mész vele sokra!

- Én azt hittem kedveled… - mondta

- Igen. Mint színészt. Nem, mint pasit. – ebben nem voltam olyan biztos xD

- Nem tudhatod! Lehet, hogy ő álmaid férfija – megfogta a szoknyájának a szélét és lobogtatva körbe libbent a szobában xD.

- Ezzel nem győztél meg – morogtam.

- Jajj ne csináld már! Csak egy vacsora! Los Angeles legdrágább, és legelegánsabb éttermében. – mondta ujjongva – oda egyszerűen képtelenség bejutni! Na! Légy szí! Az én kedvemért!

Elkezdte rebegtetni a szempilláját.

- Jólvan… legyen… végülis csak egy vacsora… semmi baj nem történhet! Remélem…

- Ez az!

- És mikor lesz?

- Holnap este…

- HOGY MI?

- Mi az? Programod van?

- Én azt hittem egy napnál azért több lelki felkészülésem van – hüledeztem.

- Nyugalom! Megoldjuk.

- Megyek aludni. Ez sok volt mára. – elindultam felfelé.

- Amúgy pedig hiába titkolod! – szólt vissza Kira.

- Micsodát? – mentem oda a korláthoz.

- Hogy teszik. Azt hiszed nem láttam azt a szemkontaktust a moziban?

- Ugyan! Csak egy pillantás volt! Amúgy elbambultam.

- 1 pillantás? Akkor mindenki pillantása fél percig tartana. És ilyen bambulás pedig nem létezik! – mondta azzal az én mindent jobban tudok mosolyával.

- Hagyjuk. Inkább megyek aludni. - És elfordultam a szobám felé.

Becsuktam az ajtót és bemásztam az ágyamba. Hiába voltam nagyon fáradt, nehezen aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése