2010. január 29., péntek

23. fejezet:

Drága Olvasóim!

Meghoztam a következő részt remélem hogy örömötök lelitek benne :)
Kérek szépen komikat! Nagyon fontos lenne... mostanában borzasztóan rossz kedvem van, és a megjegyzéseitek mindig jobb kedvre derítenek!:)
Na puszi:) Jó olvasást:)
____________________

Ez az 1 hét szerencsére gyorsan eltelt, mert majdnem mindennap dolgoztam és nem volt időm gondolkodni. Ráadásul ez volt életem legbénább napja. Leszakadt egy egész polcnyi ruha miattam. Beleléptem egy fél méter mély pocsolyába és teljesen átázott a cipőm. Pont a kulccsal ügyetlenkedtem, vagy 3x leejtettem. Benyitottam és még a szőnyeg is begyűrődött az ajtó alá. Úgy kellett betörnöm. Ennek tetejébe meg beleakadt a pulóverem ujja a kilincsbe szóval visszavágódtam az ajtónak.

Idegesen odavágtam a kulcsom a földhöz, aztán ismerős illatot éreztem. Beléptem a nappaliba és mit láttam? Rob és Cloe beszélgetnek.

Ledobtam a táskám a földre, amiben a parfüm egy nagy koppanással jelezte nemtetszését, és Rob nyakába vetettem magam.

- Szija! – mondta, és megölelt. Szegényt majdnem megfojtottam a szeretetemmel. Össze-vissza puszilgattam.

- Ennyire hiányoztam? – kérdezte csillogó szemeivel.

- Csak a hülyeségeid… na, jó, meg a szétálló hajad - és én is beletúrtam vidáman.

- Akkor jó – és rám kacsintott. Üdvözöltem a többieket is, majd csöngettek.

- Várunk még valakit? – kérdeztem nevetve és odarohantam, hogy beengedjem az illetőt. A félisten pincér.

- Szia! Kira itthon van? – kérdezte Lucas.

- Szija, persze gyere be – mondtam, és ahogy meglátta a keresett személyt, oda ment, és megcsókolta.

Kira jelezte a tekintetével, hogy eltűnnek a szobájában.

- Milyen volt Párizs? – kérdeztem szórakozottan. Rögtön jobb lett a kedvem.

- Jut eszembe. Hoztam neked valamit – mondta és a zsebébe nyúlt.

- NE! Komolyan? – kérdeztem és felcsillant a szemem.

- Észrevettem a szobádban a parafatábládon sorakozó fülbevalók sokaságát, és azt a következtetést vontam le, hogy szereted őket. – mondta vigyorogva és egy kis zacskót nyomott a kezembe.

- Úristen! De szép! – mondtam, amikor megpillantottam a kis kővel kirakott csillag alakú fülbevalót.

- Tetszik? – kérdezte várva a reakcióm.

- Imádom! – mondtam és rögtön fel is vettem.

Rob nem maradt sokáig, mert nagyon fáradt volt, de megígérte, hogy másnap elmegyünk együtt bulizni, egy igazi party helyre.

Már olyan régen voltam bulizni, hogy már alig vártam, hogy jól kitombolhassam magam. Szépen tervezgettem gondolatban mindent, amikor megcsörrent a telefonom.

- Igen?

- Rob vagyok! Csak azért hívlak, hogy megkérdezzem, nem lenne-e baj, ha pár ismerősöm is jönne…

- Név szerint? – kérdeztem. Nem mintha a név olyan fontos lenne, csak kíváncsi voltam.

- Kellan, Ashley, Taylor, Nikki, Kristen.

Mivel még nem mondtam semmit, Rob türelmetlenkedve várta, hogy elmondjam a véleményem.

- Oké, persze! Nyugodtan hívj embereket. – mondta vidáman.

- Rendben, akkor holnap találkozunk.

Másnap szerencsére mégsem kellett dolgozni mennem, mert kiderült, hogy Lila elnézett valamit a munkarendben szóval nyugodtan el tudtam készülni, és pihenni is volt időm.

Kora délután Kira befoglalta a fürdőszobát. Reményeim szerint most nem 2 óráig lesz bent. Múltkor is a kis „fél órás készülődése” átcsapott 3 órába. Úgy kellett kihúzni onnan.

- Mehetsz! – szólt nekem, és kilépett a fürdőből. Betett egy kis zenét.

Természetesen a kedvenceinket, amikre megjön az ember kedve a táncoláshoz, és képtelen vagy nyugton maradni a seggeden.

Szóval beslisszoltam a fürdőszobába végre, és hajat mostam, meg fürödtem.

Amikor már készen voltam a tisztálkodással, Kira kopogott.

- Szija, csak annyi, hogy én szerintem előbb lelépek, mert Lucassal talizok, és együtt megyünk a pub-ba.

- Rendben.

De ahogy becsukta az ajtót, vissza is jött és megszólalt.

- Ja, és Robert telefonált, hogy fél óra múlva itt lesz, hogy együtt készüljetek… vagy valami hasonlót mondott. Nem értettem a hangos zene miatt.

A fél óra alatt megszárítottam a hajam és kihúztam. Kiléptem a fürdőből és Rob ott beszélgetett Jade-el.

- Szija! – köszöntött vigyorogva.

- Te már kész is vagy? – kérdeztem meglepődve barátnőmtől, akinek már ki volt pingálva az arca.

- Igen, de mi még Cloeval elmegyünk meglesni a cuki virágboltos pasit. – mondta és elpirult.

- Tényleg meg is nézem, mi van vele – mondta és felsietett Cloe szobájához.

- Ebben fogsz jönni? – kérdezte Rob amikor végignézett az otthoni ruhámon.

- Dehogyis! Csak nem akarom összefesteni.

- Szóval te még sminkelni is fogsz? Nah akkor lesz, vagy 2 óra mire elkészülsz.

- Lehetséges – mondtam elpirulva.

- De még jó hogy te itt leszel velem, és segítesz kiválasztani a ruhám. Te leszel a zsűri.

- Ajajj. Mire vállalkoztam.

- Ne nyavalyogj! Tök jó lesz. Na de most megyek, kifestem magam.

6 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Nagyon nagyon tetszik a torténet!!!:):D Nagyon várom, hogy mikor talál egymásra Zoe és Rob:D Talán torténik valami a bulin?? Nagyon várom a folytatást! Remélem hamar elmúlik a rosszkedved:)
    puszi nusi

    VálaszTörlés
  2. Wow, fantasztikusan írsz. *-*
    Alig várom a folytatást. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szupi lett!!! Juujj itt abbahagyni?:D nagyon kíváncsi vagyok a "ruhaválasztásra" és hát a bulira. Olyan cukik *-*
    Várom a kövit, puszi

    Aki olvassa, komizzon!! sokkomi = jobb kedv:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett megint, remélem hamar jön a következő rész és a rossz kedved is hamar el fog múlni :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon jó az oldid, én csak most találtam ide, de nagyon tetszik!
    Kérlek nézz be hozzám ,mert van számodra egy meglepetésem!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Van itt neked egy kis meglepi: http://rpattzfic.blogspot.com/

    Puszi: Schmetterling

    VálaszTörlés